vineri, 31 octombrie 2008

horror show

azi e halloweener, sau ceva de genu' asta. e vremea vrajitoarelor si a spiritelor care pur si simplu nu vor sa treaca podu' ori au fost oprite de sf. petru la vama si n-au avut spaga de dat.
- domnu' doctor?
- nu, sfantu' petru.
-vai, ce bine, am scapat de dat spaga de la spital!
- ehem! ehem!
- da?
- fiule, vezi buzunarele mele astea largi?
-...
- pai sa nu crezi ca se umplu singure!

m-am tot gandit ce poveste infricosatoare as putea sa va zic cu ocazia asta. eu, pui de dac, care nu ma tem decat sa nu cada ceru' peste mine (stau sub pat cand ploua), incerc totusi puternice stari de anxietate cand aud unul dintre cele mai sinistre cuvinte din lume: dentist.

din cauza dentistului care mi-a scos dintii de lapte cand eram mica, mi se zbarleste paru' in cap cand simt orice miros care aduce cu mirosul de cabinet stomatologic. da, ala.

cabinetul se gasea la marginea cartierului, in capatul unei strazi care mai apoi cobora brusc, cel mai probabil terminandu-se in trei cazane de smoala pazite de un caine rau cu malformatii genetice. da, ala.
dentistul la care erau dusi copiii rai si aia cuminti deopotriva era un nene cu fata de nazist si o mustata grizonata foarte stufoasa, care semana destul de bine cu nietzsche. la mutra asta, el asorta o voce de bariton fioros, un halat alb care putea a doftoricale si o atitudine hatra care l-ar fi facut invidios pana si pe mengele.
omul avea preferintele lui in termeni de actiune: de exemplu, se facea ca te pocneste din dosu' palmei dupa ce iti prindea coltu' de lapte intr-un cleste, ca sa ti-l smulgi singur din gura tresarind de groaza. cand ajungeai in cabinet, iti zicea hohotind sadic ca n-o sa te doara nimic, dupa care iti flutura sub nas ditamai seringile de anestezie... ati vazut filmul noir "dentistul"? eu nu m-am amuzat deloc.

de fiecare data cand mi se misca cate un dinte in gura mi se facea negru in fata ochilor. in incercarea de a amana cat mai mult o intalnire cu mengele, am tot stat cu un incisiv de lapte facand opturi artistice in gura cand mancam pana cand am descoperit oripilata ca incisivu' nou incepuse sa mi se iteasca undeva sub limba, acolo unde incepe gingia. da, acolo. mengele a ras de mine, mi-a scos coltu' de lapte si a zis ca dintele aiurea o sa revina la pozitia normala in cateva saptamani. din fericire pentru mine, porcu' a avut dreptate.

sper din tot sufletul meu mic si negru ca la batranete mengele sa faca parodontoza si dupa ce o sa-i cada toti dintii, o sa isi puna o proteza naspa care sa ii clantane in gura de fiecare data cand casca sau vrea sa-si pupe nevasta. in visele mele de razbunare, el mananca pireu, in timp ce eu infulec cu pofta in fata lui un kil de mere verzi. muahahahahahhahhahahaha!!!!

5 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

apple sauce and medicine! eu am muscat multi dentisti de mana la viata mea (si prima data m-a pocnit mama, ca cica nu-i frumos). si oricum, mi-e atat de groaza de dentist incat as prefera sa merg la dentist decat sa merg la dentist!

mo spunea...

Iti inteleg suferinta, B.

ruki spunea...

excelent, daca nu erai tu trecea Halloween-ul pe langa mune!

... spunea...

a fost haloweenul???
nu m-ai speriat, dar m-ai umplut de nedumeriri...
citii de vreo sapte ori si ma tot intreb
si in rai se percep comisioane?
cum suna oare un bariton fioros?
e misto filmul dentistul?
si cine e vere mengele asta, ca n-am auzit despre el???

mo spunea...

ufff, luki :)
1. da, ieri pe 31
2. io asa cred, da' cum nu cred sa ajung acolo nu-mi fac griji
3. amu' vrei si sunet?!
4. cauta pe wikipedia ;)