miercuri, 29 octombrie 2008

things I walk by every day










9 comentarii:

Anonim spunea...

te-ai trezit de dimineata, ai tot mers si ai tot mers... And then she walked on down the hall And she came to a door, and she looked inside... the circle of light. artificial light.

Li spunea...

m-ai facut la faza asta. io trec pe langa o alimentara, trei farmacii, un sens giratoriu si printr-un parc. Parcul ruleaza. Restu'...

PhenoBarbieDoll spunea...

and she came to a door...and she walked inside... damn, she's at work again!

mo spunea...

@ phenobarbiedoll: :)))))))))

@ [idiot]: atata doar ca n-am nici masca nici unresolved issues with mah fam'bly :D

@li: am fost selectiva. trust me, n-ai de ce sa ma invidiezi ;)
si parcul din cornisa ruleaza bigtime.

PhenoBarbieDoll spunea...

deci pt li poti sa pui si cealalta fata a medaliei: dog poop, cersetori, gunoaie, si musai musai pasajul de la universitate

mo spunea...

mda..azi iar am alunecat pe gresia aia lucioasa!

PhenoBarbieDoll spunea...

si eu!

Li spunea...

eh, eu am un cadavru de ceva animalutz care se impute intr-o tufa de langa bloc de o saptamana +, l-am si cautat fara succes, top that! noroc ca e doar pe ruta de ocolire spre parcare.poor thing :(

mo spunea...

:(
sad as it is, I really can top that. phenobarbiedoll mi-a dat o idee foarte buna cu reversul medaliei....