joi, 23 octombrie 2008

foarte frig!

azi dimineata pe cand m-am trezit era bezna afara si frig in camera. dupa cinci minute de cautari zadarnice am incetat sa mai pipai covorul dupa sosetele groase si am aterizat in baie pe gresia rece rau.

de doua zile neonul palpaie enervant din cinci in cinci secunde si in jumatatea de ora cat stau in baie dimineata ma gandesc ca inregistrez la nivel subliminal mai multe mesaje codate decat nemtii in al doilea razboi mondial.

nimic nu se schimba de-a lungul vietii cand esti obligat sa te trezesti devreme. imi amintesc cum ma trezea mama cu noaptea in cap ca sa ma duca la cretinita - aprindea lumina de la veioza si ma imbraca asa, pe jumatate adormita - eu ridicam cu un lehamite extrem cate o mana sau un picior si ma trezeam gata imbracata. ca sa ma mentina treaza, ma intreba in fiecare zi ce-am visat.
cand m-am prins care e miscarea si ca intrebarea se repeta invariabil, ii raspundeam si eu pe un ton marait "un iepuras!!!", ca sa scap cat mai ieftin si sa pot motai mai departe.
si uite asa, in timp ce mama incepea sa creada ca am dezvoltat un fetis iepuresc, eu tocmai inventasem un fel rudimentar de a injura, fin'ca pronuntam "un iepuras!!!" cu o ranchiuna si o sete de parca as fi zis "mortii ma-sii de viata!"...

daca pronunti foarte apasat fiecare silaba si te concentrezi pe consoane, "iepuras" aduce a injuratura.... [ nu mai bolborositi fioros "iepuras" in barba, ca va rade lumea din jur ]
de fapt, cred ca e o chestiune de cum te zgarie anumite sunete la ureche sau nu. acum doi ani lucram cu un nene scotian foarte de treaba care gasea ca expresia romaneasca "foarte frig!" suna a injuratura...
si aici veti fi probabil de acord cu mine cand spun ca, in ultima vreme, dimineata este foarte, foarte frig!

13 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

e a' iepurasului de frig chiar!

mo spunea...

da, ma....noi de ce nu putem hiberna cand e frig afara?

PhenoBarbieDoll spunea...

pt ca ar trebui sa mancam dirt and stuff sa ne facem dop din ala ca ursul, which is totally sick

absurdcus spunea...

e foooooarte frig ! eu sunt nevoit sa dorm in halatul meu de pimp :D

mo spunea...

ai halat de hugh hefner? :>

absurdcus spunea...

eh, nu chiar de hugh hefner :P e alb, destul de fluffy si are o pata de cafea pe guler undeva :D sau de ciocolata calda? ca eu defapt nici nu beau cafea. Dar arata a pata de cafea anyways :))
oricum , nu halatul il face pe pimp ;)

mo spunea...

true dat! ;)

PhenoBarbieDoll spunea...

sau poate e de ruj de la vreo goth chick :D

mo spunea...

could be :P

ruki popa spunea...

mo, iti multumesc ma.
esti extraordinara.

mo spunea...

@ruki:
sa nu exageram. better now?

ruki spunea...

all better!

mo spunea...

asa, ruki, lucreaza la soric! ;)