joi, 9 octombrie 2008

"To get back my youth I would do anything in the world, except take exercise, get up early, or be respectable".

pe la ora sapte m-am apropiat cu ochi de cartita bolnava de fereastra ca sa deschid geamul, in speranta ca doar-doar ma trezesc cumva. cu coada ochiului am vazut pe balconul cu un etaj mai jos in stanga un batranel in maieu alb si pantaloni dungati de pijama care facea gimnastica de inviorare, aratand ca o barza in lac la rasaritul soarelui (sa ne intelegem, nu vreau sa zic ca practica thai chi cu gratie).

uneori oameni de genul asta ma fac sa cred ca as vrea si eu sa fac exercitii fizice, sa ma laud cu obrajii care plesnesc de sanatate (n-am inteles niciodata metafora) si pachetele de muschi care sa-mi zvacneasca atletic la cea mai mica miscare. aproape ca ma vad plimbandu-ma tantos pe magheru in noul meu trup atletic si cineva ma opreste sa ma intrebe cum se ajunge la carturesti, de exemplu, iar eu rup cu bicepsu' o camasa noua aratand directia. din fericire, imi trece repede. :)

4 comentarii:

Iren spunea...

:)) ce-mi plac mosuletii aia care fac gimnastica si stau mereu in pantaloni de trening bleumarin. sunt si foarte bine dispusi de multe ori si sunt galanti cu tine, daca te intalnesti cu ei la lift.

mo spunea...

Hmmmm,depinde de mosulet, cred. Uite, pe chestia asta am sa povestesc cand am timp mai multe despre mosuletii si babutele de la mine din cub.

PhenoBarbieDoll spunea...

i particularly appreciate the oscar wilde reference, but you already knew that :D

mo spunea...

da, stiam :P