luni, 3 noiembrie 2008

comfort zone

am impresia dubioasa ca ma racesc. am devenit extrem de morocanoasa, aria mea de atentie si de interes s-a micsorat cam la un brat distanta, dimineata imi trebuie cel putin o jumatate de ora sa ma conving sa ma ridic din pat si vorbesc monosilabic. sunt, de asemenea, si foarte enervanta, adica mult mai enervanta ca de obicei.

ca sa stresez lumea cat mai putin in momente de genul asta, incerc sa imi creez un fel de comfort zone, in care sa pot zacea pana cand ma simt mai bine. aceasta zona imaginara este calda, moale si ingaduitoare cu trupul meu obosit. e un spatiu mic si luminos, dar are o fereastra mare pe care pot vedea copaci ruginii si case pe acoperisul carora se plimba alene pisici negre. pe langa marul din capatul aleei inclinate coboara ceata, rostogolindu-se in caiere mari ca de vata.

mai am si masuta cu carti langa un divan plin de perne pe care zac fara sa numar orele care trec, ascultand nick cave. din cand in cand scot castane coapte direct dintr-o cutie de lemn cu lacul scorojit, infofolita la randul ei in paturi si perne innegrite de funingine, asa cum vedeam prin oras cand eram mica. imi afund capul in pernele moi, privind printre gene cum scade lumina afara.



7 comentarii:

... spunea...

sa nu zabovesti mult in comfort zone-ul asta, s-ar putea sa iti placa si sa nu mai vrei sa pleci.
gaseste un zone unde monosilabele sunt fraze si punctele de suspensie sunt semne de mirare.
go tell her, go tell her
!!!

mo spunea...

eh, sa imi treaca numai pasa morocanoasa....

ruki popa spunea...

uite, eu te pup sa-ti treaca. si am herpes!

mo spunea...

@ruki:
ummm... multumesc?! :)

PhenoBarbieDoll spunea...

uai, pai atunci io nu te pup daca ti-a dat ruki herpes. si cred ca stau departe si de denis o vreme. deci te scutesc de la formulat amenintari, ca sa ai timp pentru carti si castane. i know, i'm just dah'lin

mo spunea...

actually, you're just not that annoying as you'd like to be... sau poate iti starnesc eu cine stie ce sentimente materne dubioase...
si ce amenintari? apropo de trustism? :))

PhenoBarbieDoll spunea...

nu tu, amenintari apropo de pupat denisoiu