vineri, 31 octombrie 2008

realitatea virtuala contraataca

uneori, realitatea virtuala face un pas in concret si-ai sa te intalnesti cu ea imediat dupa colt. tot ce trebuie sa faci pentru asta e sa apesi butonul de shut down si sa iesi din casa. stii drumul foarte bine.

acolo totul e familiar si firesc, ca intr-o bucatarie luminoasa. se bea, se fumeaza, se gateste si se asculta muzica. se rup corzi de chitara si se vara pahare de votca in congelator la racit. se testeaza paradoxul de a fi in acelasi timp inauntru si in afara cubului, vorbind verzi si uscate.

realitatea nu este virtuala decat in masura in care alegi tu sa fie. prietenii tai de tastatura sunt de fapt oameni cat se poate de adevarati. poate stiu sa faca niste clatite geniale si-o sa rada de tine cand ai sa te chinui degeaba sa razalesti in amestec coaja inexistenta de pe o lamaie colorata cu carioca, probabil cel mai artificial obiect al serii. poate rad in cascade sau taie legume imprastiind tot cate o bucata colorata pe jos. poate o sa te simti foarte bine in compania lor.

11 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

baaaai, ati facut clatite? cu vodca?! now I'm jealous

mo spunea...

votca am baut-o separat. :)
plus vin alb si vin rosu. si ceva tulburel.
si pe langa clatite boyfriendul lui nutz a facut peste cu legume la tava....

mo spunea...

but I'm not here to brag, I'm tryin' to tell y'all a story, ca sa il citez pe bernie mac :)))))

PhenoBarbieDoll spunea...

cu sau fara diacritice?

mo spunea...

:))))))

... spunea...

eu ma intreb ades, ce-o fi dincolo de monitor?
si i-auzi ce-mi aud urechile...se bea, se fumeaza, se rade in hohote.
creca e frumos in realitatea asta care nu e virtuala.

PhenoBarbieDoll spunea...

luki, reality is where the pizza delivery boy comes from

Li spunea...

tot ce pot spune despre asta e ca tocmai mi s-o stricat iriveru :(

mo spunea...

@li: condoleante pentru iriver - eu am ajuns la stadiul in care daca ies pe strada fara muzica in casti am impresia neplacuta ca am uitat sa imi imbrac pantalonii sau am iesit in bunny slippers :)

mo spunea...

@ luki: you should try it sometimes ;)

ruki popa spunea...

clatite si dragoste, ba! atat am de zis. muah!