joi, 20 noiembrie 2008

exercitiu

ieri am lenevit in balta calduta a inertiei (si mi-am si luat suturi pe chestia asta de la ruki), dupa care mai spre seara am zacut intr-o vizuina improvizata din paturi, unde incercam fara succes sa ma ascund de o durere de cap sinistra.

azi am o gramada de locuri unde trebuie sa ajung si pentru ca va trebui oricum sa dialoghez cu vreo trei casierite, o vanzatoare si o farmacista, mi-am propus si un mic exercitiu de tratare a excesului de politete de care v-am mai povestit - evident, asta nu insemana ca o sa tip, o sa bat din picior sau o sa grohai ordine, insa daca formularile mele respectuoase vor primi un raspuns scos din extremitatea puturoasa a corpului, it's on.

7 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

i thought i heard a faint battle cry

mo spunea...

LLLOOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!

Li spunea...

I think I heard a shot! :D

mo spunea...

soon... :D

ruki spunea...

heeeei!
n-o fost sut, o fost un pas inainte! :))
hugs si zile superbe sa ai! de vis! :))

mo spunea...

sut, pas inainte....nu-s sinonime? :))

ruki spunea...

sut mai poate sa insemne smecher, antonimul lui sarman. golaneste vorbind