miercuri, 19 noiembrie 2008

azi nu

azi nu mi-am auzit ceasul desteptator de dimineata. dup-aia s-au luat si apa si lumina cand eram pe la jumatatea operatiunii de spalat pe cap. ceva mai incolo nu imi gaseam nicicum doua sosete de acelasi fel si, de nervi, inaintasem atat de mult in interiorul dulapului ca mai-mai ca puteam vedea narnia dupa un palton. liftul era defect si la parter am dat de una din batranelele din cub, care era intr-o mare forma si avea chef de vorba. aveam destul de multe motive sa cred ca tot universul conspira impotriva mea. alergand spre lucru insa, depaseam in graba oameni, caini si intersectii, pana cand m-am trezit ca lasasem in urma si frustrarile matinale.

asadar, azi n-am sa ma mai enervez nici de tampeniile mele nici de tampeniile celorlalti. azi n-am sa ma mai gandesc ca viata trece de multe ori pe langa mine, ca aproape s-au terminat biletele din sectorul a la concertul depeche mode si deocamdata n-am bani, n-am sa fac liste de cumparaturi, n-am sa alerg prin casierii si n-am sa stau la nici o coada, n-am sa imi impun sa nu fumez, nici n-am sa imi umplu mintea cu tot felul de detalii fara importanta.

10 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

heeei? pai tu nu-ti imperechezi sosetele? in alta ordine de idei, mie-mi schimba usa la intrarea in bloc si diseara s-ar putea sa am o mica surpriza daca schimba si incuietoarea :|

... spunea...

o abordare buna a afurisitului asta de azi.
poate iti iese si maine, cine stie?
ca tot azi o sa fie si atunci...

ruki popa spunea...

ba azi da!
eu zic sa folosesti ziua asta cum trebuie- fa toate lucrurile alea cu care iti e teama sa te iei la tranta. nu iese treaba, ai pe cine da vina- a dracului zi cu ghinion!

mo spunea...

@phenobarbiedoll:
eu nu imperechez nimic cu de-a sila. daca vor ele, e treaba lor :)

@luki: zici tu ceva acolo...

@ruki:
bataioas-o (:>), postarea mea se vrea zen, nu iepuroasa. i-am trantit negatie in titlu pentru ca, si cu asta o sa il fac pe luki mandru, aseara am citit multe multe poezii de dinescu, printre care si "astazi nu"

... spunea...

ai putea sa te si petreci putin diseara, ca tot suntem in zi de post. eu creca asa voi face.

Anonim spunea...

E ziua ta sau i-au dat frunzele canabisului din ghiveci?

mo spunea...

@popej: :)))
n-am sa-mi impun sa nu fumez...tutun. ia uite ce repede trage el concluzii!

Anonim spunea...

si cand te gandesti ca maine va fi mai rau....

mo spunea...

@tweek:
altul care debordeaza de optimism! :P

PhenoBarbieDoll spunea...

uite aici un gand optimist: daca ti se imperecheaza singure sosetele, poate gasesti in curand niste sosete mici si colorate