miercuri, 5 noiembrie 2008

44

“If there is anyone out there who doubts that America is a place where anything is possible, who still wonders if the dream of our founders is alive in our time, who still questions the power of our democracy, tonight is your answer. It's been a long time coming, but tonight, because of what we did on this day, on this election, in this defining moment, change is coming to America."

as vrea sa cred ca undeva in viitorul apropriat vom asista si noi la ascensiunea politica a unor oameni capabili sa inspire si sa convinga populatia ca lucrurile se pot schimba in bine. vreau sa merg sa votez cu sufletul la gura, nu din cauza ca ma simt obligata moral sa aleg intre doua copii ale aceluiasi sistem batran si bolnav. vreau sa stiu ca alegerea mea conteaza, ca drepturile mele sunt respectate si ca sunt reprezentata onorabil pe plan international.

mai vreau sa cred ca am sa traiesc sa vad schimbarea asta si in romania.

8 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

si io m-am uitat dimineata la CNN :)

Ana-Maria spunea...

Uite un link dragut http://www.theonion.com/content/news/nation_finally_shitty_enough_to
unde poti sa citesti o explicatie alternativa si amuzanta a motivului pentru care Obama a ajuns presedinte. Don't get me wrong, si eu ma bucur ca americanii l-au ales...

Li spunea...

beaten! acuma scriam si eu de oh, bama :)

Li spunea...

oricum, it's a saaaad day in texas :))

mo spunea...

@ li: yessir, it must be! :))))

PhenoBarbieDoll spunea...

sad day in texas :)) buna asta

Anonim spunea...

Emigreaza!

mo spunea...

@ usim:
aceste cuvinte ne doare :)))))))))