marți, 11 noiembrie 2008

dialog

ma duc io toamna trecuta intr-un magazin maaare maaare aproape de casa poporului, ala de nu-i zice cocor, desi e peste drum. partea feminina din mine spumega dupa una bucata rimel.

ajung la un stand cu tot felul de cutii si cutiute, strajuit de o tipa severa cu ochelari cu rama neagra (pentru un plus de inteligenta) si, de cealalta parte, de o blonda cu figura adormita care tocmai facea reclama unui rimel mai yin-yang asa, cu capat alb si capat negru.

zambesc politicos, privesc drept inainte la tipa cu aer de profesoara si-i zic (o sa imi infloresc propriile replici, dar va asigur ca celelalte nu au fost modificate catusi de putin):

- vreau un rimel.
- pai incercati rimelu' asta yin-yang, ca e nou si miiiiinunaaaaat!
- stimata doamna, sunt sigura ca am mai vazut instrumente dihotomice de genu' asta si in alta parte. e aceeasi treaba ca si in cazul celuilalt produs de estetizare a genelor?

tipa sta o fractiune de secunda. vad o strafulgerare in ochii ei si presimt incoltind in spatele lor gandul de a atrage un client printr-o prezentare de geniu si, pe cand blonda spunea "da", profa zice repede "nu!"
- aaa... si care e diferenta?
(tic-tac, tic-tac)
- pai vedeti, la produsul de care ati vorbit.. mai intai dati pe gene cu peria alba, dupa care cu aia neagra la ambii ochi...
- ...?!...
- .. aaa.... pe cand cu produsul nostru, mai intai dati la un ochi cu peria alba, urmata de aia neagra, dupa care treceti la celalalt ochi!!!

ma abtineam cu greu sa nu rad. in minte mi se contura deja o imagine cu greieri multi care taraie a paguba intr-un lan pustiu... dar nu, ea nu glumea, ci se uita la mine gales, sa-i cumpar minunatia.
am multumit si am plecat, sa ma pot hlizi in pace in afara magazinului. deci daca anu' trecut ati fost pe acolo si ati vazut o tipa care radea degeaba de una singura in fata unor scari rulante, io eram aia.

4 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

io in locul tau ma hlizeam bine bine, si ma duceam inapoi sa-mi mai zica de un creion ceva

mo spunea...

hell, no!
cine stie ce mai abera despre creioane? se ascut in sens invers al acelor de ceasornic?

Anonim spunea...

acu' serios, la replica ta cred ca si eu te trimiteam la plimbare.
Pai e frumos ce faci tu? Sa iti exersezi vocabularul la fata de la pagina 5 wannabies?

mo spunea...

@popej: m-am exprimat cu floricele stilistice doar in postare (am si zis asta in paranteza)
pe fata de la pagina 5 am intrebat-o: e acelasi gen de rimel ca si produsul cutarescu?
prin urmare, eu cred ca a vrut sa isi exerseze ea vocabularu' pe mine :))