marți, 9 decembrie 2008

e clar: traversez o noua perioada cu turbulente atmosferice. ma nelinisteste doar gandul ca zenobia e din nou imprumutata si n-o pot rasfoi. prin urmare, primul lucru pe care am sa-l fac azi dupa lucru e sa intru in prima librarie si sa cumpar cartea a nu mai stiu cata oara.

imi place amanuntul asta grozav in legatura cu romanul - ca e de imprumutat si de povestit celor dragi, celor care-ti plac, celor ce stau la rascruci si au nevoie de o felie de altfel in viata. am cumparat cartea de multe ori - am tot imprumutat-o celor care au cerut-o, dupa care nu ma lasa inima sa o mai iau inapoi - era deja a altcuiva. in alta ordine de idei, de fiecare data cand cumpar un nou exemplar stiu ca mai deschid un cerc, ca am sa cunosc oameni carora o sa-mi doresc sa le povestesc despre zenobia si sa le dau cartea.

cercurile nu se inchid niciodata - tu poate afli de la mine, altii vor afla de la tine, eu am aflat la randul meu asa: ext. parc (soare, frig): un baiat sta pe banca tinand o carte in mana. citeste cateva randuri, dupa care inchide cartea incruntandu-se concentrat, ca elevul care-si repeta lectia, dupa care o deschide din nou.
multumesc.

6 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

ti-o imprumut pe a mea. maine. sa-mi amintesti

mo spunea...

:)apreciez oferta, dar am luat deja un exemplar nou.

PhenoBarbieDoll spunea...

adica vrei sa spui ca am carat-o degeaba!?!?

Anonim spunea...

ce e zenobia?

mo spunea...

@PBD: hai ca e subtirica, ma. ne intalnim oricum la cafea.

@popej:
http://www.buybooks.ro/zenobia.html
da' te rog sa nu tii cont de descrierea aia gen comentariu de clasa a 8-a

iancu spunea...

Interesant, o sa caut cartea :)

Eu fac acelasi lucru cu Siddhartha, am cumparat-o de o gramada de ori, si in romana, si in engleza, si pe post de cadou, pt mine etc. Merita de fiecare data :) Cel mai mult mi-a placut o editie deluxe de la Penguin.