marți, 2 decembrie 2008

as good as it gets

am ajuns ca de obicei vineri. de-a lungul strazilor se desfasoara familiarul sir de case colorate si blocuri gri. stau de vorba cu mama, ma invart de cateva ori prin casa, dardai de frig, ma uit pe fereastra fostei mele camere, ma cuprinde nostalgia, vine matusa-mea, mananc, rad, povestesc nimicuri, a doua zi de dimineata merg in alta parte, mananc, rad, povestesc nimicuri si cu asta inchei programul oficial de sosire.

sambata am avut program artistic intru sarbautorirea lui li, master blogger and gangsta extraordinaire. prin urmare, catre seara, eu si grampa am fost luati pe sus si dusi la casa de vivi. am baut, am ras, am vizionat un top cu muzica din anii 90 (my respects to mr. d for correctly guessin' ze no. 1 artist). am incaltat un fel de sosete flocoase, in care ieseam in fata usii sa fumez, am cunoscut cateaua fioroasa care apara casa, nikita pe numele ei, am intrat intr-un dulap cu grampa ca sa putem iesi cu mandrie - coming out of the closet is a big deal! :P
dupa asta am baut si am ras din nou, am cantat karaoke, am mancat, ne-am plans de dureri de burta si am lenevit pe canapele uitandu-ne la desene animate. cativa recuperatori s-au carat la etaj ca sa rastoarne oamenii care adormisera pe stiva de saltele, ca bunurile trebuiau redistribuite in mod egal la toata clasa muncitoare.

uitandu-ma in urma, n-as putea sa pun degetu' pe un moment anume in care prietenii lui grampa au devenit si prietenii mei, dar uite ca am ajuns sa fac parte dintr-un mare personaj colectiv, inchegat de iesiri prin cafenele si concerte micute si vizite prin case cu fursecuri calde, pisici cuminti, camere dezordonate si picnicuri de sarbatori muncitoresti. le stiu glumele si tonul vocii, ma simt bine in compania lor.
va mai amintiti replica lui jack nicholson in "as good as it gets", cu some have great stories, pretty stories, that take place at lakes with... boats and friends and... noodle salad! just no one in this car?
well, I haz them stories! ;)

8 comentarii:

Li spunea...

that was heart-warming :) pe bune ca cel mai fain cadou de fapt a fost sa fim atatia prieteni intr-un singur loc in acelasi timp, in sfarsit. cant wait for xmas :)

mo spunea...

aha, asta zici amu' ca iti iei bataie de la Maria in stil barbar :P
hopefully xmas will be just as great.

Anonim spunea...

Damn, what was at no. 1 ? 90s, sayz you. Nirvana ? :)))

mo spunea...

r.e.m. - losing my religion a luat caimacul. nirvana au fost pe 3, u2 pe 4 si inaintea lor (?!)l-au inghesuit in top pe seal. wtf?!

Anonim spunea...

What the... Nu-i bun topu`. Si inca am dubii in privinta locului 1 si 2, daca tre` au ba inversate. :))))

mo spunea...

adica seal sa ia caimacu'? dupa ce ca e insurat cu heidi klum, are 3 copii si e bine mersi?! neeeeeee... proletariatul este profund nemultumit de aceasta distribuire inechitabila a bunataturilor pe lume :))

Roxa spunea...

Moment marcant in istorie, burghezia isi cere scuze pentru rastalmacirea cifrelor. :))) Am citit Nirvana pe 2. NIRVANA PE 3 SI SEAL PE 2 ?! INJUSTICIA !

mo spunea...

EXACT! :))