joi, 29 ianuarie 2009

pelteaua zilei

mi-am propus sa incerc mici experimente care sa schimbe un detaliu - cat de mic - al rutinei zilnice.
ieri am ales sa ma intorc acasa pe bulevard fara sa ascult muzica.

incepuse sa ma enerveze starea de izolare artificiala pe care o creasem cu ajutorul castilor: uite lumea, nu e lumea. adica e, dar o percepeam ca pe o lume interioara, si n-am nici un chef sa cred ca lumea mea personala arata fix ca bucurestiul pe aglomeratie, chiar daca individul balos care da din gura in directia mea a ajuns in mod accidental si caraghios sa-mi decare is this some kharmic-chi love thing happening here baby or what? sau ca politistul care dirijeaza traficul si da din maini furios le zice de fapt pietonilor naravasi: 1,2, 1,2, yo check this out, it's the jump off right now! I want everybody to put your work down, put your guns down and report to the pit... io nu ma duc niciunde cand imi spune cineva, sa fie clar!

...asa ca am plecat de la lucru fara casti in urechi, m-am murat prin vant si ploaie si am descoperit, surpriza! bulevardul pe care ma plimbam zilnic fara sa il vad.
ce-am vazut?
una din firmele de pompe funebre pe langa care trec are decoratiuni de craciun in vitrina.
un om cu figura de muncitor cara in spate pe post de geanta o husa de chitara stagg, care atarna bleg pe fasul ud. banuiesc ca baiatul lui nu va aprecia deloc gestul.
in februarie se reia piesa podu' cu malaele. (plangeti? nu mai plangeti, nu mai plangeti.. radeti?! nu mai radeti, nu mai radeti...)
un politist care dirija circulatia intr-o intersectie aglomerata pe ploaie il bate oricand la cur pe chuck norris - am vazut o secventa pe care john woo ar fi filmat-o in enshpe mii de cadre cu incetinitorul: pac! unu' intr-o masina voia sa traverseze intersectia pe rosu, desi coloanei i se indicase sa se opreasca - pac! cum individul nu dadea semne ca ar vrea sa reduca viteza, politistu' a saltat rapid din trei pasi in mijlocul strazii, taind aerul cu mana stanga si scotand fluierul din buzunarul impermeabilului asa cum numai un samurai si-ar scoate sabia pentru decapitari. pac! masina opreste franand atat de brusc incat m-as fi asteptat sa-i vad rotile din spate in aer.

all in all a great day...for science!

8 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

interesting. but people are particularly stupid today, so long live my ipod!

absurdcus spunea...

did the same experiment this morning. involuntarily. my player died on me. interesting experience but i think i'd rather walk to work with my forcefield engaged :)

mo spunea...

@ absurdcus:
well, mr. d, it's supposed to be a voluntary thing..like fasting :P
eh, who am I kidding? I want my forcefield back, too!

@PBD: long live ze Ipod!

PhenoBarbieDoll spunea...

yes, and may its battery never empty at the worst possible times.

Rin Tin Tin spunea...

fun lovin' criminals. hehe:) Saw them few years ago live in concert. was awesome.

mo spunea...

@rin tin tin:
as da o mana sa vad un concert fun lovin' criminals. nu neaparat a mea, evident... :D

Rin Tin Tin spunea...

A fost foarte tare, am si un autograf de la Brian pe undeva (l-am prins pe stradutele Szigetului). Pacat ca n-au mai scos nimic si ca ultimele doua n-au fost chiar stralucite.

mo spunea...

deh, canti cat iti face placere, dupa care iti ocupi timpul cu lucrurile care conteaza cu adevarat in viata - namely, them supermodels and scooby snacks ;)