vineri, 9 ianuarie 2009

mi-e lene


de o saptamana intreaga. nu mi-am putut reveni deloc, ba as putea chiar afirma ca starea s-a agravat pe masura ce inaintam in saptamana.

am o multime de lucruri de facut, dar nu reusesc sa fac mai nimic decat in sila. luata de vartejul urgentelor ca de un val de apa jegoasa la pranz in mamaia, dau superficial din maini si din picioare, doar cat sa imi tin capul deasupra.

ieri seara ma simteam la capatul rabdarilor. scarbiciul, ora de mers prin zapada care se intetise, talpa neteda a incaltarilor care ma obligau sa pasesc precaut, mainile inghetate, ritmul orasului, toate ma scoteau din sarite. asa ca am cotrobait prin arhiva de filme cautand un film-pansament. am (re)gasit in the mood for love.

fascinant. finetea detaliilor, cadrele luuungi aproape statice, coloana sonora repetitiva. camera fixeaza minute in sir tablouri cu oameni la masa, strazi inguste, femei in rochii de matase absolut spectaculoase, fum de tigara ridicandu-se spre tavan. in lumea asta nimeni nu alearga si nu intra in criza de timp. se vorbeste putin. gesturile sunt de o lentoare seducatoare. graba nu-si are locul aici.
dupa o jumatate de ora uitasem de ce m-am simtit prost toata ziua. as fi vrut totusi sa fumez o tigara.

9 comentarii:

Li spunea...

bi strong, vumăn!

mo spunea...

sez the cinnamon smoker :)

PhenoBarbieDoll spunea...

so you and snow have reconciled? pt ca eu ieri daca mai auzeam inca un 'ce frumoooos' din guri de pitzi extaziate si ude toate de emotie ca ninge, I was soo gonna puke. oricum, cat de frumoasa ar fi zapada, Bucurestiul cu zapada e cold and gray like a fat, dead pigeon.

ah, si si mie mi-a fost la fel de lene toata saptamana. si ghici ce-am descoperit ieri. da, lucrez si-n weekend! deci, ce frumooooos... barf

mo spunea...

apreciez comparatia porumbelica :))) sorry 'bout the weekend, though...

Anonim spunea...

ceea ce vreau sa spun este ca lenea nu isi are locul... nuuuu.... nu si pe langa tine... adica nu lenea asta de "n-am ce face, so i might as well have lene". e nociva, e vicioasa, si intreg poporul sufera de ea. wakey wakey!!!

7-14 aprilie am gasit tichetz la paris! goes like this: avion 288 lei, cazare 50 eur camera de 3 capete furajate, la doi scuipatzi de centru. CINE MAI VINE? Pe 12 is pashteurile catolice, va fi frumos-frumos. Trebuie sa ne grabim-grabim daca mai vrem locuri.

mo spunea...

le cybeur - cred ca lenea de care am vorbit are mai mult legatura cu apatia revenirii la obisnuit dupa excursie. 'course ca mergem la paris - ne vorbim si rezolvam un petit menage a trois :P

SCOALA GALANESTI spunea...

Gee, 'in the mood for love, one of my favs ...

congrats!

Anonim spunea...

Hehehe.. deci nu sint singurul care ma uit la filme chinezesti.

Mi-o placut filmul de care zici tu in primul rind cum e facut. Are o continuare in "2046" (http://www.imdb.com/title/tt0212712/)

Eu am ajuns sa ma uit la filme chinezesti uitindu-ma la "Lust, Caution" (http://www.imdb.com/title/tt0808357/) si mi-a placut de Tony Leung Chiu Wai (http://www.imdb.com/name/nm0504897/) asa ca am inceput sa ma uit la filme cu el.

Si asa am ajuns la Kar Wai Wong care-i un mare regizor. Si la filmele lui, normal.

Dupa ce am vazut fo' 2 filme de-ale lui am aflat ca tot el a regizat si "My blueberry nights"..


Hmm.. bah la ce filme de femei ma uit si eu...

mo spunea...

@popej: :)))) eh, sunt filme artistice, nu de femei.
n-am vazut continuarea - thanks for the tip. ;)