miercuri, 14 ianuarie 2009

anu' asta

... am sa implinesc 26 de ani si habar n-am ce sa cred in legatura cu asta.

cand am implinit 18 ani am zis ca nu e chiar cum ti se spune in carti si filme ca ar fi, da' bine ca pot bea cat alcool imi pofteste inima prin baruri si ca plec la facultate in alt oras. la vremea aceea, asta era un lucru bun.

cand am implinit 21 de ani am simtit ca toata treaba m-a luat cam pe nepregatite, dar am sa pot bea cat alcool imi pofteste inima prin baruri si in america. in continuare, asta era un lucru bun.

anul trecut mi-am amintit de parerea pe care o aveam in liceu despre varsta de 25 de ani: ca esti matur si destept, ca stii ce vrei in viata si pasesti cu incredere pe traseul luminos care ti se asterne drept inainte. din fericire, am putut bea cat vin am vrut, si asta a fost cel mai bun lucru al serii.

nu-mi mai fac nici o parere despre cum ar trebui sa fiu la 30. sigur va fi altfel. mi-ar placea totusi sa am pana atunci o pivnita sau macar o camara incapatoare pentru rezervele de vin care sa ma treaca de ziua respectiva.

8 comentarii:

... spunea...

e urat cand timpul ti se scurge printre deste si trece mai repede decat poti tu (sau eu?) procesa.
e urat cand, cu fiecare aniversare cifrele devin alarmant de mari.
e si mai urat cand schimbi prefixul de la 2 la 3 (so they say).
e urat ca nu poti face nimic in privinta asta. e urat, 'tu-l in trecere de timp.

bine ca-l avem pe Al Cohol sa ne zica de bine in momente din astea.

mo spunea...

oooo, Luki! in sfarsit! :D

PhenoBarbieDoll spunea...

ce in sfarsit? stii ce face afuristul? ne citeste noua bloagele, da' el pe-al lui il tine tot inchis. he was here all along!

PhenoBarbieDoll spunea...

titlul tau ar fi trebuit sa fie I'm too young to be this old :D

mo spunea...

sau invers?!
am I an egg or a chicken?! :D

Anonim spunea...

"inca un paharel de vodca...", zice rusu dupa ce a baut tot lichidul din lumea asta transformat in vodca. I say, follow your man before he becomes a true granpa. Promit eu sa duc Monicile la balet si Denishii la airsoft :))

mo spunea...

balet?!

PhenoBarbieDoll spunea...

si monicile o sa zica ok ok, cyber, have it your way, but this time you wear the tutu!