joi, 15 ianuarie 2009

azi

in schimb, m-am trezit cu senzatia neplacuta ca am uitat ceva.

stiti si voi cum e: te trezesti buimac, dormi inca in picioare, asa ca iti incepi ritualul de imbaiat si imbracat parcurgand fiecare etapa incet, sperand sa nu uiti nimic, ca nimeni nu vrea sa te vada pe strada in palton si papuci de casa, de exemplu. esti pe picior de plecare, oglinda iti zice "e in regula, cara-te", dar ceva nu e bine. te pipai prin buzunare dupa chei si portofel, te invarti aiurea prin hol simtind ca ai uitat ceva. dar ce?

cand pleci prima data la drum uiti de o gramada de lucruri, desi cari dupa tine prea mult bagaj. in timp, inveti sa te rezumi la strictul necesar. de fiecare data cand mai elimini ceva din acest strict necesar, iti spui ca asta e ultimul lucru de care te poti lipsi, ca restul este esential confortului tau. asa ca iti cari in continuare in spinarea de melc obosit o gramada de inutilitati. urmatoarea calatorie iti va arata ca te poti lipsi si de aia si ailalta, pana cand constati cu surprindere de cat de putine lucruri ai nevoie pentru a fi fericit.

am uitat ceva. ce?

5 comentarii:

... spunea...

ce????
ai aflat?

mo spunea...

nu, in schimb mi-am dat seama cat de citibila in cheie metaforica este postarea asta. :P

PhenoBarbieDoll spunea...

precisely why I haven't commented on it

Anonim spunea...

Ruju'.

mo spunea...

cutia de pudra - which means ca raman fara scuze cand natura ma cheama spre portelan si apa curgatoare :)