luni, 5 ianuarie 2009

about a girl

in seara de revelion n-am putut sa imi dezlipesc privirea de fata asezata de cealalta parte a mesei. sa fi tot fost ochii albastri migdalati sau parul lung cu suvite drepte-drepte. sa fi tot fost vocea joasa si soptita ori felul in care arcuia buzele cand pronunta cuvintele grijuliu, ca si cand le-ar fi descoperit atunci. vorbea putin, cautandu-si cuvintele in romana. era rusoaica. si avea parul castaniu. de fapt, nu pot sa explic ce era atat de special in legatura cu ea.

am intalnit-o si a doua zi. mi s-a parut la fel de frumoasa, deci alcoolul din noaptea precedenta nu cosmetizase cu nimic realitatea. m-am simtit caraghios cand mi-am dat seama ca o facusem sa rada cu nu mai stiu ce gluma si am mai plusat cu una, bineinteles doar ca sa o vad razand in continuare. arata minunat in negru. avea incheieturile mainilor si gleznele subtiri si eu ma uitam la ea la fel de lung ca in noaptea precedenta. mi-a povestit despre muzica, despre cum nu se vedea pana de curand altfel decat umbland pe strazile orasului cu castile in urechi, despre petreceri trecute pe care ti le amintesti fragmentar a doua zi in timp ce iti bei cana de cafea si fumezi prima tigara a zilei. cum sa nu iti placa o astfel de fata?!

din februarie, o sa fie cea mai frumoasa mama din lume.

10 comentarii:

ruki spunea...

si mie imi plac femeile, mai ales cele insarcinate. inteleg perfect.

mo spunea...

umm, okay, incepe sa sune ciudat :)))

PhenoBarbieDoll spunea...

nu suna ciudat, tu! si io ma inmoi toata cand vad femei frumoase insarcinate. it's a thing.

mo spunea...

hmhmmm...I see....

Anonim spunea...

Hehehe.. o postare dedicata unei mother russia la propriu

mo spunea...

exact :)

Anonim spunea...

deci nu e virgina...

mo spunea...

cata perspicacitate, mr. holmes! :))))

Anonim spunea...

Botezatule, da' daca e? Niscaiva planuri de Apocalipsa ti-ai facut si tu?

mo spunea...

@popej: s-avem pardon, craciunul a trecut... :))))