marți, 27 ianuarie 2009

dust bunnies

in ianuarie peretii se infiltreaza cu nimic. oamenii dorm mult. batraneii se tem de ceata, asa ca o traverseaza precaut cu plasele de piata in mana. claxoanele au amutit pe strada si doi grasani au intrat in hibernare asezati la masa unui fast food. nici eu n-as mai iesi din casa pana in martie.

observ insa ca pe poarta blogrollului meu au rasarit ciuperci. cozile lungi si si subtiri imi sugereaza ca si acolo absenta s-a tot prelungit nemotivat. asadar, ce facem, domnilor si duamnelor? mai scriem? mai bem? mai stam?

10 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

nu stiu luki, da' io rezolv acusica :) parol!

mo spunea...

eh, asa ziceti toti...

PhenoBarbieDoll spunea...

da' io am executat!

... spunea...

mai bem, mai bem.
uneori mai si scriem, asa sa stii!

mo spunea...

dar departe de public... sniff...

PhenoBarbieDoll spunea...

@luki- da' nu ziceai tu ca ne dai acces special la tine acolo? we said the word...

... spunea...

am incercat, sa ma arda focu stins daca nu, da nu stiu cum...

mo spunea...

as avea o sugestie - stimate domn, de ce nu lasati blogul deschis pana la primavara, chiar daca nu intentionati sa reluati activitatea prea curand? ;)

... spunea...

uuuh, exprimarea la persoana a dooa e asa de rece!
n-ai un 'te-n plm la indemana?
eeeh.
cum primavara aia s-ar putea sa vina la toamna, we might as well bring it on.

mo spunea...

Luki: asa, dom'le! :)