joi, 26 februarie 2009

grampa says:


cei mai talentati se duc tineri.

8 comentarii:

PhenoBarbieDoll spunea...

you gotta love the picture =)) imi aminteste de frate-miu cand era mic (la fel de blondut si talentat) si-a bagat un cui in priza dupa care a inceput sa planga ca-l durea in cot

mo spunea...

ma gandeam eu ca va fi pe gustul tau :)
eh, he turned out a'ight. si mai stie si finlandeza!

Anonim spunea...

odata cand eram mic cam ca asta din poza eu am fost atat de destept incat am cracanat o foarfeca in asa fel incat sa intre cu ambele varfuri in priza. asa a castigat blogosfera un [idiot]. nici macar selectia naturala nu functioneaza impecabil.

PhenoBarbieDoll spunea...

@botezatus - asta dupa ce alergasei intai prin toata casa cu foarfeca in mana, nu?

mo spunea...

@botezatus: asta explica multe. :P

Anonim spunea...

explica multe dar nu explica TOTUL... imediat dupa ce am invatat sa merg am cazut in beci :)

mo spunea...

@botezatus: esti fenomenal! =))

PhenoBarbieDoll spunea...

you're in the basement, baby