luni, 9 martie 2009

rendez-vous cu eliade

in patru anotimpuri:

- in fiecare primavara reiau secretul doctorului honigberger si ma dau de ceasul mortii la final de povestire
- pe 23 iunie rasfoiesc obligatoriu noaptea de sanziene
- in una din serile caniculare de august recitesc la tiganci
- prin septembrie cand ploua si vantul face ramele geamurilor sa scartaie recitesc domnisoara christina, dupa care adorm cu patura peste cap
- iarna in perioada sarbatorilor rasfoiesc tratatul despre istoria religiilor si mor de ras recitind pasajele pe care le subliniasem in clasa a unsprezecea ca fiind deosebit de importante (adica o serie de chestiuni "gotice" precum pregatirea individului pentru marea trecere, intelepciunea sarpelui, cele sapte trepte ale arborelui samanic, transe mistice, etc.etc.etc.)

4 comentarii:

Anonim spunea...

O chestie pe care o patesc eu, cand incep sa subliniez, e ca uit sa subliniez la un moment dat. Mi se pare interesant ceva, subliniez, dupa care citesc in continuare, si mi se par interesante si alte chestii, dar uit sa le subliniez. Plus ca e si asta un skill, a sublinia pastrand relevanta dincolo de trunchiere

Anonim spunea...

A, am uitata sa ma semnez mai devreme. Scuze, eu sunt :)

mo spunea...

mda, doar ca reluand iti dai semaa ca ai scapat mici detalii ca de exemplu esentialul :)

nici nu mai povestesc despre importanta creioanelor de subliniat sau a liniilor drepte :))

mo spunea...

da, stiam, tot anonim o arzi :)